Päivitetty: 23. heinäk. 2021

Muutoksia vastuissa: Antti Miettinen siirtyy Accoon

Guida Invest Oy:n liiketoimintaa vuosien ajan vetänyt Antti Miettinen siirtyy 1.11.2018 konsernin sisällä Exclusive Accounting & Controlling (Acco) Oy:hyn kehittämään asiakkaiden liiketoimintaa. Guidan sijoituskohteiden arviointi ja kehittäminen ovat jatkossakin osa Miettisen työnkuvaa. Tämä toiminne ostetaan jatkossa palveluna Accolta. Guida Invest Oy:n liiketoimintavastuulliseksi partneriksi siirtyy Petri Kortelainen, jolla on vahva talouden ja rahoituksen tausta.

– Olemme kokeneet viimeisen kuuden vuoden aikana paljon, sanoo Antti Miettinen. Olen vastannut Guida Investin liiketoiminnasta ja saanut olla monen upean pk-yrityksen kasvutarinassa mukana, joka on ollut kerta kaikkiaan upeaa. Aina välillä pitää mennä eteenpäin. Uusissa tehtävissä saan tehdä entistä laajemmin asiakkaiden liiketoiminnan kasvua ja kannattavuutta tukevia asioita, päättää Miettinen hymyillen.

– Sinänsä siirtyminen Guidan puikkoihin ei ole minulle vierasta, koska olen ollut Guidan kanssa tekemisissä myös menneinä vuosina, toteaa Petri Kortelainen. Nyt tehtävät muutokset selkeyttävät vastuita ja olen todella innoissani uudesta pestistä. Pääsen kehittämään sekä yhtiön toimintaa että asiakkaidemme rahoitusratkaisuja, hän jatkaa.

Guida Invest Oy on pk-yritysten rahoittamiseen erikoistunut yhtiö. Rahoituspalvelut kattavat laajan skaalan eri instrumentteja alkaen tilausrahoituksesta ja päättyen aina suoriin osakesijoituksiin. Yhtiö on yrittäjävetoinen ja kuuluu Suomen Pääomasijoitusyhdistys ry:hyn. Yhtiön liikevaihto on yli 10 miljoonaa euroa ja se tekee sijoituksensa omasta taseesta.